27 september 2013

Fredag kväll

Sitter just nu i soffan med en irish coffe på bordet och en sovande bebis på bröstet:) idol är på tv och jag hör Robin och Albin skratta och busa inne från Albins rum. Härligt!!

Älskar min familj nå enormt!❤️

Idag har jag varit på en liten shoppingrunda, själv med två barn som inte ville som jag... Det var en prövning för tålamodet kan jag tala om! Muta den stora och tvinga den lilla med napp blev det så jag fick det mest nödvändiga gjort. Less blev jag när jag kom hem och upptäckte att två av grejerna blev fel storlek. Suck! 

Idag har vi haft bästa grannen på fika oxå. Jag fick en jätte fin höst bukett av henne, sånt värmer hjärtat. I förrgår fick jag även blombud från jobbet och det uppskattades oxå väldigt mycket! Taack så himla mycket! Älskar att ha snittblommor hemma❤️ Har man fint hemma så blir man på lite extra bra humör:)

Ikväll har vi haft riktigt svensson-fredags-mys. Taco till middag och sedan chips goff framför tv:n hela familjen. Jag gjorde även varsin irish coffee nyss. Känns så lyxigt nu när man får ta sig lite alkoholigt. Hade i 1 cl whisky bara i min men å så gott iaf:)) älskart!

Imorgon är kalasfirande i Edsbro och sen... Ja det var nog de enda planerna hittills för helgen, haha. Om det inte regnar kanske man skulle ta ett ryck utomhus. Vi har ju verkligen inte hunnit det vi skulle ha gjort på huset innan hösten... Har en klump i magen över de men jaja vad ska man göra?! Så är det! 

Trevlig helg på er❤️

Hej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar