9 september 2013

2 dagar kvar!

Så jäkla underbart!
Ungen är lämnad på dagis och jag har just sträckt ut mina svullna ben på soffan. Jag lär somna till om en stund oxå känner ja. Välbehövligt!
Är så trött hela tiden just nu. Men nätterna när man äntligen får sova, ja då går det inte... Vrider och vänder mig hela tiden. Det finns verkligen ingen skön sovställning just nu!

Idag är det bara 2 dagar kvar till bf.  Känns så overkligt! Kul och spännande:) Som jag sa till Robin igår, tänk om ett par dagar har vi 2 barn. Det går verkligen inte att fatta!
Det är stort!

Idag har jag inga planer förutom nagelfix ikväll. Resten av veckan är det lite fikadater inplanerade medans A är på dagis. Tänker ta dagarna lite som de kommer bara, känns skönt! 

Nä nu blir det en liten lur!

Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar