11 september 2013

11 september!

Våran dag som vi väntat på sen strax efter nyår (då den lilla blev till:)) 11 september är här! Och svischade förbi... Haha. Det blir övertid denna gång oxå då! Men det har jag varit inställd på hela tiden så det känns inte jätte jobbigt:) klart man inget hellre vill att få ut ungen NU, men han kommer ju när han vill så. Nu är det iaf bara MAX 2 veckor kvar innan vi får träffa lillebror:) Och det är inte länge! 25 september är vårat igångsättnings datum och det nu blir så.

Idag har Albin gått på dagis och jag fikat med goa gravida/mammor på gränby. Jätte kul att lära känna lite nya människor och som kommer ha små samtidigt som en själv:) Louise hängde även på denna gång och jag fick gosa med lilla Tage för första gången. Nu längtar man inte alls mera till sin egen lilla, nej nej! 2 veckor gammal och såå liten. Man har glömt hur små de är alltså!

Imorgon blir det dagis igen för A och jag får se hur dags formen är för vad jag ska hitta på. Just nu känns det som om jag vill sova heeela natten och heeela dagen imorgon. Är så sjukt trött!
Fick nå städ ryck nu på kvällen och dammsög hela huset plus skurade båda badrummen. Skulle behöva torka alla golv me men där tog orken slut. Får se om de blir gjort imorgon. Vore skönt att få det gjort innan bebis är här. 

Nä nu ska jag koncentrera mig på Idol! Älskar att det har börjar igen!!:))

Snart är denna kula ett minne blott!!:)
Äntligen har den sjunkit lite oxå!!!
Första bilden från i förrgår och andra från i morse:)

Gos med lillebror ikväll innan läggning❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar