15 september 2013

15 september

Det datum då jag trodde lillebror skulle födas:)

Men han kom ju innan!!!:))

I fredags 16:44 efter en lång väntan hemma med oregelbundna värkar kom han äntligen. Våran älskade lilla Joel❤ Skönt att man inte behövde gå över en hel vecka denna gång:) kom på bf+2. 
Och jisses vad fort han kom ut så fort värkarna till tog och blev regelbundna!! Jag hann verkligen inte fatta att det låg en kladdig liten bebis på mitt bröst:) 
Ska knåpa ihop en förlossningsberättelse sen:)

Jag vill ju gå på tidig hemgång efter denna förlossning men så blev inte fallet... Blev nästan ett dygn på BB denna gång oxå. 6 timmar efter förlossningen ska en läkarundersökning göras av den lilla och sedan får man åka hem. Men eftersom Joel kom senare på eftermiddagen så hann läkarna gå hem för kvällen. Och sen var det ju helg oxå så de gjordes inte några undersökningar förens efter kl 13 igår... Konstigt tycker man men aja det gick ingen nöd på oss iaf. Men längtade hem gjorde man ju!! Ville ju inget annat än att träffa den förväntansfulla storebrodern ju:)

Han var så söt när Robin skjutsade hem honom till min mamma på fredagen innan vi åkte till förlossningen. -mamma ont i magen. -Lillebror kommer snart. -Albins lillebror. -Lillebror Joel.
Förväntansfull eller vad?:) Goa lilla unge❤

Dock fick han inte träffa lillebror Joel förrens em idag. I lördags fick Albin nämligen jätte hög feber och halsont hemma hos mamma. Så himla typiskt, just nu oxå! Så han fick vara kvar hela lördagen hos mamma och sover över en natt till. Idag på em var inte febern lika hög och bb-på-väg sa att det inte var nån fara att ta hem honom. Bara han inte krama och pussa på Joel... Och det är ju det Albin vill ju. Stackarn förstår ju inte alls varför han inte får vara nära bebis nu när han äntligen är här. Hoppas denna förkylning går över fort och att vi andra i familjen inte åker på nått!

Men va stolt Storebror Albin är!! Det bara lös i ögonen när han kom hem och han fick titta och ge en klapp. Han sa hela tiden -min lillebror -Albins Joel -lillebror liten. 
Älskade lilla barn❤
Längtar tills jag får lägga Joel i Albins knä❤

Första korten på våran minsta lilla guldklimp❤






Så älskad från första stund❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar