23 september 2013

Hopplös

Jag vet inte hur många inlägg jag har börjat på de senaste dagarna som jag sen inte hunnit skriva klart... Sen när jag går in igen så är det jag skrivit borta. 
Tiden räcker inte riktigt längre till som två barns mamma;) 

Helt sjukt att dagarna bara rullar på, och det i en rasande fart fast man inte gör nå speciellt... Vi är mest hemma och myser känns det som:) Min mamma är även sjukskriven just nu så där har vi hängt en del oxå. Skönt att komma ur huset ibland;)

Idag gjorde vi första "utflykten" sen lillebror kom till världen. Om man bort ser från besök hos mina föräldrar och Robins. Vi åkte till Ica maxi, woohoo;) haha. 
Albin har fått varit hemma från dagis förra veckan och det blir nog lika denna vecka oxå. Känns så fel att köra iväg han när vi ändå är hemma. Igår sa han att han ville till dagis men imorse ville han inte... Vi kör nog från nästa vecka ist!

Det går fortsatt bra med lillebror Joel. Han äter, rapar, sover och bajsar. Rätt så tråkig har Albin börjat inse att han är, haha. 10 dagar har han nu hunnit bli vår minsting oxå. Helt sjukt, tyckte det var igår vi kom hem från bb! 
Men allt rullar på. Amningen funkar super denna gång oxå. Är så mysigt tycker jag:)  på nätterna äter han var tredje timme, det har han gjort från första början. Super bra ju! Albin åt ju en gång i timmen ist han... Denna lilla kille är en väldigt lugn en. Han är nöjd när han får hänga me och får känns närhet. Därav de bra nätterna tror ja, då han ligger tätt brevid mig. Då mår han som bäst!:)

Nej nu ska jag gå och väcka Robin som sääkert har somnat inne hos Albin! Tänkte försöka mig på en dusch sen om lilleman ville vara hos sin far;)

Älskade unge❤️ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar