6 november 2013

S O V!!

Försöker få den lilla att somna i sin säng för natten just nu, går sådär... Slutat väll me att jag lägger mig ja me och han somnar med tutten i mun, som vanligt. Är  sin brorsa upp i dan med andra ord!! Har för mig att det var kring den här åldern som jag fick nog med Albin oxå. Natten som var nu kämpade jag i en halv timme (efter amningen kl 4) att få han att somna om i sin säng. Jag gav upp då! Fan man är så jäkla trött alltså!! Jag hade bra mkt mera ork när Albin var bebis... 
Men det är väll bara att kämpa på!;)

Men jag ska verkligen inte klaga på nya lilla tillskottet igentligen. Han är en ängel ändå överlag! Myys bebis❤️

Blir inte så mkt update här... Ledsen men tiden rinner iväg för en hela tiden!! Läskigt hur dagarna bara rullar på, seriöst! Snart är jag säkert gråhårig!;)
Joel blir ju ta me tusan 2 månader nästa vecka, galet ju! 
Nästan skrattretande när man tänker tillbaka på de två månader innan Joel kom. De var ju sååå långa! Det är som pappa brukar säga -inget är som väntans tider. Det stämmer ju:)

Nä nu tror jag lilleman somna faktiskt!! Halleluja!
Kanske man skulle göra de sista innan jag själv går i säng. För han vaknar ju säkert snart iaf...

Min största och minsta älskling igår kväll❤️

1 kommentar:

  1. Tack :) känner mig riktigt duktig som tog tag i det och verkligen gjorde klart ett album men gjorde ju hela på en gång vilket var jobbigt. Dom har ett gemensamt för deras första år. Tänkte göra ett för varje år men har inte ens sorterat några foton sen typ 15mån så jag vet inte hur jag ska få orken att göra det :P kanske får passa på nu innan bebis kommer. Dock tror jag att det albumet får löpa över flera år... det är ju så värt det när man väl gjort det :) men som sagt, att få tummen ur är en konst det med ;)

    SvaraRadera