1 november 2013

Fredag kväll


Karln är ute på stan och härjar med företaget så ja bjöd in mig på middag hos mina päron. Räkor vart det där, as gott! Det är så mysigt att vara hos mamma och pappa❤️





Annars idag har vi varit hos min kära vän i Järlåsa och fikat. Riktig mys fika vart det! Det har varit så mörkt och mulet idag och då är det så mysigt att tända ljus och bara vara. Albin trivdes som fisken i vattnet me att leka med de stora grabbarna. Skit häftigt ju! Sen vi kom hem har det bara varit Oskar och pang pang, haha,

Just nu sitter ja i soffan och försöker söva Lill knodd. Den stora decka direkt när vi kom hem. Jag är me skapligt trött! Längtar som sjutton till en varm dusch, så sov nu mitt lilla hjärta!
Han ser dess värre ganska pigg ut just nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar