11 november 2013

Egentid

Jag fick Joel att somna strax innan 22 ikväll, det hör inte till vanligheterna! Så nu fick jag chans till lite egentid på kvällskvisten:) 
Lång dusch och sen lite nagelfix. Färgen på tånaglarna har seriöst suttit sen innan förlossningen (jag fick ju för mig att måla tånaglarna i väntan på att värkarna skulle till ta där på natten, hehe). Så det var ju verkligen dax för byte!
Jag är så sjukt nöjd med mina naglar på händerna just nu! Har bara kört gellack de senaste veckorna och det funkar kanon. Mina egna sköra naglar efter nagelförlängningarna har vuxit sig ut starka och fina:) 
Nu har jag filat ner dem lite för de växer så sjukt fort!
Med fina naglar så känner man sig lite vackrare faktiskt, nu när man vantrivs så hemskt i sen små feta kropp;( Längtar nå vansinnigt efter att gå ner de sista gravid-kilona nu! Vågen står still bara:( inte för att jag gjort nå speciell ansträngning för att gå ner dem heller men så fort detta äckliga väder blir bättre så ska ja ut och röra på fläsket! tur att det är ett tag kvar till beach 2014;)

Men igentligen ska jag vara nöjd att jag gått ner så mycket ändå efter bara 2 månader, blir arg på mig själv emellanåt att ja har så brottom. Men ETT par jeans från förr vore ju skönt att komma i iaf:) spyr på leggings!

Nix pix nu är det godnatt!

Sov sött alla ni❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar