20 november 2013

Rolig onsdag

Mysigt kort jag fick på mina fina söner i morse va?:)

Älskar er så mycket💙

Albin snappar upp allt just nu. För nån dag sen sa jag till honom nå liknande som -min fina lilla son. Och son visste han då inte var det var så jag förklarade att han är min och pappas son. Lika som med Joel. Så nu är det varje gång jag säger lillebror till Joel att -nej inte mammas lillebror. Mammas "såån". Albin oxå mammas "såån".
Haha, och man får passa sig var man säger oxå... 

Idag har vi varit och lekt med våra vänner i västeråker. Albin med Ralf och mamma med Frida:) Eller vi var på kalas som Ralf sa;) Det var så roligt att se Albin leka med nån annan idag. Det var bara fina lekar, bara några små bråk som gick bra att reda ut. Annat var det ju igår när kusinen var här, haha. Dom två är ju i luven på varann hela tiden tycker man.

Fina grabbar!


Klockan blev ganska sent på em innan vi kom iväg hemåt. I bilen ringde R och påminde mig att vi skulle stycka hjorten idag med pappa. Suck! Det var bara hem och ge hundarna mat, rasta dem och iväg till mamma och pappa. Två trötta barn som somnat i bilen och som blev skit arga när vi skulle gå ur. Pust! Sen åt vi inte middag förrens halv åtta heller när allt var klart. Vrååål hungrig var man då! 
Men nu har vi hjort i frysen me:) så jäkla gott!! Nu får de inte skjuta mera, frysen är propp full, haha. Men gå åt lär det ju göra:)

Nä nu ska jag sova! Fick sån jobbig huvudvärk när jag kom hem till mamma oc pappa så man blev helt matt nu. Imorgon väntar efterkontroll på mvc, jippi... Har lust att avboka men det är lika bra att få det överstökat.

Godnatt!❤️

1 kommentar: