30 juni 2013

Ingen söndagsångest här inte

Ligger förtillfället och väntar på att filmen jag kikar på ska börja igen. Hatar reklam!!
Helgen har varit lugn för mig, som alltid now days. Karln min har stått för alkoholintaget för oss båda ist;)

I fredags var vi ut på Lingon för att fira Viktor. Kan inte fatta att vi blir 27 år i år!! Fast dock tror jag han har mera ålders nojja än vad jag har, haha. Kom även på att han är min äldsta vän. Vi har verkligen följt varann genom hela livet, underbart!
Jätte mysig kväll var det på Lingon iaf. Uteservering och solig kväll, kan det bli bättre?? Sen att jag och min kära gick ensamma hand i hand fnissandes som ett nyförälskat par genom stan var bästa avslutet på kvällen<3 

I lördags pysslades det här hemma och hos svärföräldrarna. Robin åkte på paintball me grabbarna på kvällen och jag till mina föräldrar på middag. 

Idag har det pysslats ännu mera här hemma. Jag har målat och fixat på tomten. Robin har snickrat på huset, så nu har jag ännu mera att måla... Lite less blir man ju men när man ser hur fint det blir så väger det över mer:) blir vi någonsin klara med detta hus? Ja och garaget ska vi inte ens nämna... Älskar det gör jag iaf!!
Mot kvällen åkte vi till Hagby för att fira Viktor (igen haha). Nu blev det tårtkalas! Albin trivdes som fisken i vattnet av all uppmärksamhet och skrek när det blev hemgång. Jisses vilket humör denna lilla kille har alltså!! Jag som tyckte han var i trotsåldern innan men nu; det är inte nådigt! Man kan bli så tokig på han ibland så man får ta några riktigt djupa andetag. Envisa människa! 

Imorgon blir det nog en tripp till min farmor i Lagga. Skulle ju ha åkt dit nu i veckan men det blev ju aldrig av... Har dåligt samvete över det! 
Imorgon är det förövrigt 1 juli!! Herregud, sommaren kommer verkligen svischa förbi. Hoppas på lite fina dagar nu så man kan hitta på utflykter:)

Nä nu är det läggdags! (Filmen är slut... Tog tre reklamer för att skriva, haha)

Godnatt!!

Mina fina killar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar