27 juni 2013

Vecka 30❤

Ja herregud nu är man snart inne på slutspurten känns det som!! (Hjälp! Snart 2 barns mamma!) Vecka 30 lixom redan!

Jag mår faktiskt riktigt bra fortfarande.Tröttheten  börjar dock smyga sig på igen och halsbrännan kommer och går vissa dagar. Stor och otymplig känner man sig oxå... Men annars mår ja bra:)

De dagar man hållit igång mycket så får ja jätte mkt sammandragningar i magen på kvällen/natten sen. Jätte svårt att sova då! Det märks även att det börjar bli tajtare om plats därinne i magen me. Det är mycket sparkar och tryck hit och dit... Senaste 1 1/2  veckan så kan jag känns hur den har hicka ibland oxå, hihi. Ni som varit gravida vet ju hur det lixom hoppar till lite smått i magen då med jämna mellan rum. Känns lite roligt:) Senaste veckan tycker ja att han har legat mest med huvudet nedåt oxå. Många sparkar på revbenen blir det... Och det är ju super skönt... Svårt har jag även att sitta rakt upp länge stunder. Jag får jätte ont i revbenen då och det känns som om lungorna trycks ihop. Läcker gör ja me... Lite var stans, haha. Närå men när man nyser är det fan nära att man kissar på sig alltså! Brösten kommer de nå droppe ut me... Jaa det är glamoröst att vara gravid;)

Less är jag dock nu på detta! Även fast lillebrors ankomst gärna får vänta lite till så vill jag inte vara gravid längre!! Jag vill kunna ha mina sommarkläder, sova på mage, vara smidig(are), dricka vin!, inte ha ont på konstiga ställen, ha sex normalt, vara ensam om min kropp och ha mitt vanliga humör! 
Bara att bita ihop;) 76 dagar kvar (och säkert några dagar till plus...)

Hur ser ja ut då... Magmått ligger på 96 cm i omkrets och vikten har ja ingen aning om. Ska till bm på tisdag så då får ja väll se det:)


 Precis som med Albin bär jag magen mycket framåt. Typiska killmagar om man ska tro på det:)

Idag satt vi och diskutera namn ja och Robin. Skiit svårt ju!! Vi har verkligen ingen aning om va han ska heta, stackars barn. Visst har man 3 månader på sig efter barnet har fötts me va??;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar