28 augusti 2013

Hemma dag...?

Albin sov skit dåligt inatt. Jätte täppt i näsan och försöka suga på napp, det går icke! Stackarn! 
Pigg var han i morse ändå när han vakna men ja ringde dagis ändå och sa att det fick bli en hemma dag.

Eller ja så mkt hemma dag blidde det visst inte:) rastlös som man är! Jag och lilleman åkte till gränby och fikade, hängde på låset till affärerna, stor handlade mat och så har vi åkt tröska på em. Dock tog vi båda en lååång sovstund efter lunchen. Så skönt!

Imorgon blir det dagis iaf och jag ska hänga på jobbet lite grann. Måste skriva lite papper där och sen fika med kollegorna som jag lovade långt innan sommaren. Jag som sa att ja skulle hänga där mkt med nybakat och fördriva tiden innan bebis ploppar ut... Var visst lättare att koppla bort jobbet än jag trodde;) fast det är klart ja saknar kollegorna! (Inte själva jobbet bara...)

Just nu ligger Louise och föder, hoppas ja. Hon blev igångsatt i morse pga av alla hennes komplikationer. Hon är även igentligen beräknad efter mig!! Så avis är man ju att hon får bebis innan:) 
Håller tummarna att allt går bra!

Nu är det sleep-mode! 
Ögonen går i kors snart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar