8 augusti 2013

Vecka 36

Nu får gärna lillebror komma!:) 
Jag känner mig riktigt färdig med denna graviditet alltså... Allt är ordning fixat oxå här hemma inför hans ankomst:)

Idag packade jag även BB-väskan när jag ändå höll på att vika de nytvättade bebiskläderna. Man vet ju aldrig lixom:) 33 dagar kvar +/- 2veckor. Det är ju fasiken inte långt alltså!

Läängtar som aldrig förr efter lilla skatten nu❤




Kalas kulan från idag!
Riktigt tjockis är man nu;) nått mått har jag inte tagit men 1 kg upp har jag lyckats me på en vecka iaf, jiihaa!

Nä nu är det sov dax! Har sjukt ont i revbenen efter kvällens bilbingo i björklinge. Så nu har man provat på det me då:) det var ju faktiskt kul haha. En vann stor potten på 30.000 idag me... hade ju inte varit helt fel ju:)


Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar