23 juli 2013

Idag

Min farmor fyllde 80 förra helgen och i present fick hon av hela familjen olika upplevelser. Alla har varsin upplevelse som vi ska göra med henne nu i sommar. Förra veckan tog min pappa med henne till hennes barndomshem i Västergötland och idag var det min bror Johans tur. En tripp till gårdsjö älgpark hade han bokat:) jag, Albin, Lisa och Lasse hängde på. Kul att se älgar på närahåll, levande;) 

Men åå vad kul det var! Såå jäkla nära man kom. Klappa de fettiga djuren kunde man ju göra, de var ju jätte närgångna. Största tjuren var ju enorm! Och hornen me, tänk en sån trofé på väggen;) hehe. Albin tyckte kalvarna "bebis älgarna" var roligast. Så söta!






Men vi valde nog den blåsigaste dagen hittills på att åka dit på! Det har ju typ varit storm idag!!

Efter turen hos älgarna fikade vi där i lilla cafét. Jätte mysigt! Dit åker vi definitivt igen:)

Annars idag har vi varit på middag hos mina föräldrar. Robin drog till Märsta efter jobbet och skulle kika på nån pryl till företaget då passa ja på att bjuda in mig på middag:) 

Nä nu är det natt natt. Jag är helt slut! Allt man gör på dagarna får man igen sen på kvällarna... Bara att sitta upp för länge är en plåga just nu, revbenen känns som om de ska gå av! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar