23 juli 2013

Senaste

Vet inte var jag ska börja nånstans när man inte skrivit på ett bra tag. Bilder säger mer så det blir en bildbomb ist:)













 
Vi har umgåtts med familjen i massor, badat, solat, fikat, varit på två traktorrace (ramsta och stavby), firat födelsedagar, ätit på resturang och målat huset.

Dagarna springer verkligen iväg! Är så glad att jag inte har nått jobb som väntar och hänger mig i hasorna:) för en vecka sedan började havandeskapsledigheten så nu är det verkligen slutspurten tills lillebror kommer:) 50 dagar kvar idag!!!

Längtar så tills man får gosa bebis nu!:) fast nu börjar jag tänka mera och mera på förlossningen... Får lite smått ångest ibland över det hela för fy fanken vad smärtsamt det var! Men samtidigt är jag nyfiken på hur det kommer bli denna gång. Jag vet att jag kommer klara av det den här gången oxå men den här gången vet man ju hur det känns... Å man tänker för mkt igentligen... 

Igår var jag och köpte en syskonvagn faktiskt. Jag har kikat ett tag nu på olika vagnar och tänkt fram och tillbaka om man verkligen kommer behöva en eller inte. Så kom denna vagnen upp på blocket till ett skit bra pris så då kunde jag inte låta bli! Kommer den inte behövas så kan jag ändå sälja den och få igen pengar och t.o.m lite till för den:) 
Men fy fanken vad breda syskonvagnarna blir!! Tog upp hela bagageutrymmet i bilen me, och då har vi ändå V70... Helst hade jag velat ha en bugaboo donkey men lägga ut 12.000 för en barnvagn det gör ja inte!! 
Denna blir super bra! Rejäl, super lätt och smidig att köra, stora däck som passar på landet me:) nu ska jag bara fixa en mjuklift att ha så lillebror kan ligga i ena sittdelen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar