11 juli 2013

Vecka 32❤

Idag knatar vi in i ännu en ny vecka:) Var typ inte i förrgår det var sist??... Det verkligen fort alltså! Får lite panik att sommaren snart är över, för det vill jag verkligen inte!

Veckan som vart har jag mått fortsatt bra överlag. Börjar bli tungt nu och benen sväller. Värmen tål jag inte lika mkt som tidigare heller, blir jätte trött och snurrig fort. Jag känner att ja måste dricka mkt vatten för att inte få ont i huvudet. Nätterna börjar bli jobbiga. De senaste dagarna har jag drömt jätte tokiga saker och jag vaknar till stup i ett. Ingen skön sovställning får jag till heller! Ligga på rygg går typ inte längre för magen stryper blodtillförseln upp till huvudet (kände precis likadant gravid med Albin). 

Sparkarna i magen har ändrats mer och mera oxå. Nu är det mera tryck hit och dit, börjar väll bli trängre där inne nu:)

Magen mäter 98 cm och vikten är uppe i 74 kg... Alltså 13 kg plus nu! Huvva...
På förlossningsdagen me Albin vägde jag 81 kg så jag har ju en bit kvar om det blir lika...

Är så grymt nyfiken på hur och när förlossningen startar denna gång. Är så mkt roligare denna graviditet när man har nått att jämnföra med:) fast det är lite skrämmande samtidigt oxå för det är ju inte den roligaste biten man har framför sig direkt... Får tänka på att belöningen man får är ju så värt allt:)

Idag ser man ut så är;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar