8 juli 2013

Ny vecka

Åå Jaa! Nu har jag äntligen slagit ner rumpan i soffan. Kvällsnöjena är avklarade (läggning av lilleman och vattningen av trädgården)... Nu har jag gjort mig välförtjänt av lite gotti:)

Veckan som var var skit tråkig för Robin jobbade över heeela veckan. Vi sågs ju nästan inte alls förutom i lördags då ja och Albin åkte ut till Funbo där han jobbar. Denna vecka ser ut att bli likadan...:( Fattar inte hur han orkar jobba så mkt!!
Den här veckan ska vi hitta på lite skoj iaf. Idag har vi lekt hos farmor, imorgon ska vi till Furuvik, senare i veckan vore det kul å åka Lännakatten och till Leos lekland oxå. Bäst att passa på att göra allt innan man inte orkar röra sig mera;) Magen och värmen börjar redan bli jobbigt!! Huvva 

Igår åkte jag, Albin och min syrra till alstabadet i örsundsbro. Kul å testa på nån ny badstrand:) Och den var jätte fin! Stor strand och gräsmatta så det gjorde inte så mkt att det var mkt folk. Många barnfamiljer var det men det var lugnt och skönt ändå. Några dopp i sjön blev det oxå, fast fyy vilken badkruka man blivit! Burr! Sen på kvällen igår blev det grillning hos Linda och Andreas. Jätte trevligt!!


Höres senare i veckan!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar