11 april 2013

Ynkligt!

Fy vad sänkt jag är. Huvudvärk, halsont och bihålor som snart sprängs!:( Fick lov att ställa in dagens lunch date och nu även besöket på fyrishov imorgon. Jätte tråkigt! Hade ju sätt fram emot båda dagarna jätte mycket:(

Sen att jag inte kunde hålla mig helt hemma idag heller blev ju inte bättre... Skulle ju bara åka till mediamarket och köpa en kaffebryggare och sedan en snabb handling på Ica maxi. Åkte kl 10.30 och kom hem 13:40!!! Bara att välja kaffebryggare tog ju en timme, velig och beslutångest som man har/är. Hade det funnit hälften så många att välja på hade det varit jätte mkt lättare. Och nån snabb handling blev det ju inte då ungen strejkade och promt skulle äta lunch helst för en timma sen... Träffade dessutom halva uppsala idag me tror jag, alla var pratsjuka me. Varför ska man stöta på de man minst anar när man ej vill visa sig offentligt, haha, slår ju aldrig fel. Visade iaf upp den osminkade versionen av Elin Med rödsprängda ögon och nässtäppa från hell. Värst var väll ett gammalt ex som jag stötte på... Haha! Aja jag bjuder på den idag!
Gravid trött förkyld små barns morsa looken är bäst!;)

Behöver inte säga va att jag tok decka när jag kom hem va?;) Både jag och sonen decka, jätte skönt!

Nått positivt idag är iaf att jag blev sjukt nöjd me kaffebryggaren!:)
Valde en med termoskanna, skit bra ju! Slipper ju kaffet stå på plattan och bli beskt eller kallna. Testade lite när ja kom hem och 1 1/2 timme efter bryggning så var kaffet as hett fortfarande:)
Snygg var den ju me, även det ett stort plus:)
Tummen upp fick den även av mannen när han kom:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar