3 april 2013

Finally

Äntligen ligger jag raklång i sängen. Dagen har känts så himla lång på nå sätt! Fast den har varit ok. Lämnade Albin på dagis till 10.30 och drog en stor handling på det. Fasen man kommer nästan aldrig under 1000-lappen när man handlar nuförtiden... Dyrt!!
Åkte hem och packade upp och pysslade lite. Åkte jobba från kl 14-21. Vi åkte och köpte hamburgare till middag och fy satan vad gott de är me Max! Nästan farligt gott! Kan lätt göra likadant imorgon på jobbet;)

Imorgon är det tredje och sista kvälls passet för denna vecka. Så jäkla skönt! Hatar att jobba flera kvällar på rad. Och att jag dessutom jobbar morgon på fredag me... Bara hem och sova å sen upp å jobba igen. Kul! Men sen är jag ledig tre dagar!! Ledig helg och dagis är stängt på måndag. Inte dumt, inte dumt:)

Idag/imorgon rullar jag och magen in i graviditetsvecka 18, den ni! Fasen vad fort det går! Hänger inte me!
Men jag mår fin fint:) Tröttheten har blivit bättre och ryggvärken något bättre. Andra trimestern ska man ju må som bäst sägs det så hoppas på den!
Magen växer som bara den! Och inte har jag mätt den heller. Fasen skamligt ju! Me Albin fotade jag och mätte varje vecka ju... En bild har jag tagit iaf:) Tack vare min kära syssling, hehe;)

Nu börjar man bli tjockis på riktigt!!

1 kommentar:

  1. Kul att kunna vara motivation till att ta bilder :) kära syssling, mycket gulligt :)

    SvaraRadera