25 april 2013

Sofias änglar

Ja det sitter jag just nu och snyftar till! Fy fan att förlora sitt barn, blir rädd när jag tänker på allt som kan hända igentligen. Och så går man och skaffar ett barn till= dubbel oro. Jag kommer bli galen!

Dubbelt så mycket att älska och bli älskad av oxå. Härligt!

Fy fan vad jag längtar utomlands nu!! Bara för att man ser Fridas kort på instagram... Vill oxå slappa, sola och dricka drinkar!! Avis som faan!
Nä nu får denna svenska sommar komma igång!
Idag har man verkligen fått känna på en sommarkväll och då längtar man ännu mera<3

Idag var första jobb och dagis dagen efter låång förkylningen. Det var jätte kul att komma tillbaka! Dagen gick jätte fort:) Albin hade lekt och varit super glad hela dagen sa fröknarna. Har verkligen märkt på honom hur han saknat dagis nu de sista dagarna hemma. Känns som ett hel rätt beslut nu att han ska få gå kvar på dagis efter sommaruppehållet och sen även när lillebror kommer.

Nä nu är reklamen slut, Heej!

(Älskar min nya almanacka som kom på posten i veckan by the way!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar