9 april 2013

Tisdag

Ligger just nu brevid världens goaste lilla unge❤ han sover sedan en dryg halv timme tillbaka men jag vill inte kliva ur hans säng ännu. Är så mysigt att ligga brevid han och höra små snusningarna:)

Älskar hans säng som han fick av mina föräldrar i 2 års present! Så himla mysigt att kunna ligga brevid och läsa bok och sedan mysa ihop tills han somnar (och ofta jag själv me...).

Idag har varit en lång dag så det är ett under att jag inte slockna brevid han idag. Jobb och dagis från tidig morgon till kl fyra. En timme extra gör mkt! Imorgon är det även en likadan dag me, måttligt kul... Sen ledig tors och fre:) jag tog semester på fredag kväll. Har så mkt kvar från förra året så tänkte ta lite strö dag nu då och då. Jobbar ju helgen men fredag kväll kan vara skönt att slippa jobba! Då blir det ev utgång me lite kollegor oxå, kul!

Helgen som var var super mysig! Fredag kvällen mös vi bara hemma lilla familjen, åt go mat och goffade snacks. I lördags hängde jag på syrran och Nathalie på loppis och diverse andra shopping stop. Blev lite små fynd här och där:) bäst var nog den as fina ramen iaf!
På kvällen bjöd ja och Robin in oss själva på middag hos mamma och pappa. Älgstek och potatisgratäng med mammas hemmagjorda bea, det är grejer det!!
I söndags for jag och syrran med Albin tull Enköping. Albin har ju tjatat så förbannat på att se sitt favvo band spela så vi offrade oss och hängde me;) hehe. Nä skämt å sido så gillade han att se Mora Träsk lika mycket som mig och Malin. Värsta krut gubben Leif Walter är!! (Och lite snuskig kom vi framtill...) As kul var det att se dem spela! Värsta draget, haha. Så nu är Albin favorit sång här hemma "ax,fot" Alltså huvud, axlar, knä och tår;)

Nä om man kanske skulle gå och va lite social me karln innan jag somnar här. Hör att han lensar godis skålen ute vid tven så bäst att skynda!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar