10 april 2013

Fryssen

Äntligen ligger jag nedkrupen i sängen. Känner mig riktigt ruggig faktiskt... Känns som en dunder förkylning är på väg:( Glömde köpa näsdroppar på vägen hem idag me, Albins hjälper inte så mkt... Många spray och det ger lite lindring iaf.

Idag har varit en lång dag. Följde me en boende till ackis idag och det tog ju större delen av dagen... Kom tillbaka till jobbet lagom till APT 13.30. Hämtade Albin 16.30 och så var det meningen att jag skulle handla lite mat efter det. Orkade verkligen inte! Där av får jag vara nästäppt me:/ Är ledig imorgon så då får det bli en tur till Ica.
Nu på kvällen har jag och pappa varit i Almunge på årsmöte i skytteklubben. Det bjöds på kanske den godaste smörgåstårta jag någonsin ätit där. Älskar!
Ska bli kul nu när skyttebanan öppnar igen efter vintern. Har kollat upp lite om det är skadligt att vara på bana gravid men det råder helt klart olika uppfattningar om det. Måste höra med barnmorskan om det!

Ja på måndag är det ultraljud nu, wiiiee! Och imorgon traskar vi in i vecka 19 oxå. Kuul! Medans jag skriver nu ligger h*n där inne och gör volter och ger små kickar. Är så mysigt! Är så sjukt nyfiken på vad det är för en liten person som är där inne❤ men heeela sommaren är kvar innan vi får träffas. Hoppas det går fort men samtidigt vill jag ha en lång sommar:)

Nej nu är det Hej och Godnatt! Nu väntar två lediga dagar med skojigheter inbokat på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar