13 november 2014

Torsdagen

Fy vilken låg dag jag hade igår. Allt var botten och tårarna kom om vartannat. Sen att Robin inte är hemma var oxå en bidragande orsak.

Idag har varit en mycket bättre dag! Dagen började med ett gulligt sms från karln som fick morgonen att bli bra. Sen åkte ja o stor handla med två duktiga barn. Fikade hos grannen efter handlingen och sen efter lunch kom Anna o Elliot på fika. Och nyss ringde Robin o sa att han var i Jönköping på väg hem:D Så nu vart även kvällen bra!

Robin har varit i Helsingborg igen sen i tisdags morse. Från att bara vara ner och vända så blev han borta 2 nätter... Det kunde även ha blivit en tredje men han gick skjuts till Jönköping nu och sedan hämtning där:) 

Imorgon kommer syrran o Martin hit och Anna o Henke på middag. Ska bli jätte kul! Det är kul att fixa och ordna med mat. Hoppas det blir bra oxå;) Så imorgon på dan blir det em riktig matlagnings dag. Långkok och brödbak:)

Min goa bror kom igår kväll och muntrade upp mig. Han är så snäll! Det blev tacokväll mitt i veckan. As gott ju! Ett tag (innan barnen) föråt jag o Robin oss lite grann på just tacos men nu är det riktigt gott igen. Barnen gillar det även:) 
Så nu blir det till att värma lite rester till middag. Skönt att slippa laga mat ikväll igen;)

Mina badkillar från i förrgår❤️



Älskar er flera varv runt jorden o tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar