10 november 2014

Måndag kväll

Jag ligger redan ned bäddad i sängen, ny duschad och klar. Jag är så himla trött!! Hela helgen har jag varit det oxå och dubbelpasset igår gjorde inte saken bättre. Jag börjar ana järnbrist kanske... Idag började jag med järntabletterna så vi får se om de blir nån skillnad!
Mitt onda knä värker som tusan idag oxå. Och handleden som jag har problem me till och från är svullen efter helgens tunga jobb. Det är är bara blä med mig just nu. 
Mätt som satan är jag oxå! Fast jag inte åt nå middag ikväll;) Alla på jobbet var bjuda hem till Nuray (kollega) idag kl 2. Vi skulle "fika" på turkiskt vis tydligen. Det var rena rama matbuffén när vi kom:D och så jädra mycket god mat oxå! Nuray gick även runt och slevade på mera mat på tallrikarna medans vi åt. Jag var seriöst så mätt så ja höll på att spy, haha. Det var alla! Men vad gott det har! Piroger, massa röror, sallader, rullar, bröd och ja vet inte alls vad jag åt igentligen haha. Sen dukade hon fram lite "Svensson" fika oxå... Alltså hur orkar dom! 
Turkisk mat❤️

Just nu sparkar lillen i magen som sjutton❤️ Det är så himla mysigt! Nu är det verkligen riktiga sparkar ja känner❤️
Igår Smsade en kompis att hon oxå är gravid! Så himla kul! Fast hon blir beräknad i sommar dårå men vi får ju barn samma år:) jätte kul verkligen!


Våran lilla trea❤️

Imorgon har ja inga planer för dagen alls. Riktigt skönt! Hela förra veckan var fullspäckad så denna veckas heeelt tomma schema känns riktigt nice. Tvätta några maskiner tvätt skulle ja behöva göra iaf... 


Min iphone håller på att klappa ihop för gått... Kameran funkar till o från så såvärst mycket bilder tar jag tyvärr inte:( Denna bild är från förra veckan när Joel hade riktiga bök kvällar. Somnade som vanligt vid halv åtta men vaknade jätte ledsen runt 9-10 sen. Fick vara vaken en liten stund och sedan kunde han somna om igen. Mardrömmar? Mysigt var det iaf att ha han liggandes tätt en stund iaf. Han som aldrig vill eller kan det annars. Aldrig att han skulle kunna sova i våran säng med oss. Som Albin fortfarande gör. Fast det är väll bra att han vill sova själv o känner sig trygg med det. 
Albin kommer fortfarande nästan varannan natt och kryper upp mellan mig o Robin. Fast det gör inget, är ju mysigt;)

Myser med lillebror i magen❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar