27 november 2014

Fika och blommor

Alltså jag är så sjukt stolt över men lilla (största) son! Tredje läggningen utan napp och det gick jätte bra. Vi läste bok och sen somnade han utan att nämna nappen på 10 minuter. Goa lilla unge! Fast han suger i sömnen in underläppen, av ren vana tror ja. 
Fina Albin❤️

Idag efter dagislämningen for vi till västeråker på fika och sedan även lunch:) Fick man lite nytt tips på lätt och snabb mat, tortilla pizza! Vilken grej!:)
Innan hämtningen så gasade jag iväg till blomsterlandet en sväng. Kände att lite nya blommor vore fint till kalas helgen. Det sprang iväg en del oxå... De hade ju så himla mkt fint! Men det fick bli lite uteblommor, Ljung och mini en. Amaryllis och vita julstjärnor som var så himla fina! Jag gjorde mig även en hyacintplantering. Himla kul att dona me blommor alltså. 






Joel var super gnällig så det blev en snabb blom-handling! Ja lyckades bryta av en kvist på ena julstjärnan och när ja skulle slå in för att han vägrade sitta still.
Började anan feber och mkt riktigt efter middag fick han 38,7... Stackarn! Hostar som tusan gör han nu i sömnen oxå. Vi får se hur natten blir. Så vi lär ju ha sjukstuga här i morgon men hoppas inte hela helgen:/

Det är som de är!
Imorgon fm kommer Robin hem och det ska bli så himla skönt! Dessa ensamma tre kvällar har sugit musten ur mig! Nappavvänjning och sedan sjukdom denna kvällen... 
Nu ska jag sova! 

Blåbärsgrädde till pannkakan till middagen gick hem!;D
Bli frisk fort lilleman❤️

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar