30 april 2014

On the road

Vi är på väg till Norrtälje för valborgsfirande så då passar jag på att skriva lite:) det glöms ju bort hela tiden övrig tid!

Valborg ska vi fira med syrran o Martin hos deras vänner. Blir nog jätte mysigt! Sova gör vi i Edsbro sen. Jag åkte på att köra jag... Nejrå jag sa det själv då jag ändå ammar fortfarande och får iaf inte gå all-in lixom;)

Idag annars har vi inte gjort nå speciellt. Robin har jobbat och jag packat. Herregud vad med grejer man ska ha med sig för bara en natt borta!! Bilen är typ fullastad med vagn, resesäng, väskor, matstol och varma ytterkläder.

Igår kväll nästan in på natten så höll jag på med ett av alla mina halv färdiga projekt där hemma. Sydde klart överdraget till Albins fåtölj.
Nu ska den bara slipas och målas vit me:)
Joel fick lite nytt han me;)
Blått är flott de!

Nä nu är vi snart i Edsbro! Det går fortare än man tror:)

Glad Valborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar