16 april 2014

Onsdag

Alltså jag är nykär! I en vagn! Haha.
Alltså så otroligt snygg, lättkörd, praktisk, lätt att ha i bilen, dubbel o enkel i ett och barnen gillar den:) 
Idag gick vi över till grannarna på fika och den funka hur bra som helst på grus oxå. Love it!

Idag har jag varit till fina Sandra och fått snygga fransar igen. Jag som bara skulle prova en gång vill nu inte vara utan fransförlängning:) Jag har inte använt mascara på 3 veckor! Så himla skönt!
Efter Sandra så blev det besök hos tandläkarn. Fick MVG denna gång me;) inte ett hål i tänderna någonsin har jag haft, hoppas barnen ärver mina tänder o inte Robins;)
Sen drog jag en snabb handling på maxi. Lyx utan barn ju! 
Barnen fick vara hos min mamma medans ja flängde på fm. Mamma är "hemmafru" och det är ju oxå lyx (både för henne å mig;)).

Nu känner jag att ögonlocken håller på att faller ihop! Farligt att lägga sig i sängen, slitna 2 barns mamman behöver verkligen sömn! 
Säg det till mina söner bara;)

Fast söta är de❤️
Napp o snutte hänger me ännu❤️

Solstråle!!

Mycket kojor bygger vi just nu o har picnic:)

Bebis, så stor du blir! Stanna tiden!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar