3 juni 2014

Tjaffs

Ja just nu är det mest tjaffs överallt tycker jag! Jag blir så matt! 
Fast idag bestämde jag mig för att skita fullständigt i det som har varit och är och bara fokusera på det viktigaste. Barnen! Dom mår verkligen inte bra av att jag bara går runt o är irriterad och less. Nej nu är det punkt på all skit!

Jag har börjat umgås lite mera med 3 härliga mammor från gruppen. De förgyller verkligen vardagen. Igår hade vi överrasknings kalas för en av dem som fyllde år (20 år!!! Det var lixom hundra år sen man själv fyllde det). Det var super kul för Sofia anade verkligen ingenting! 

Idag har vi hängt med min mamma. Jag åkte över till halv 10 fikat. Sen åkte vi till bellis o gick bananas där. Brorsan tar studenten nästa vecka och mamma vill göra fint i trädgården, det blev en heel del blommor. Sen efter lunch blev det plantering och så sådde jag lite fröer o trädgårdslandet med pappa. Regnet kom lägligt sen:)

Idag fick man tillbaka på skatten me:) Det har väll aldrig varit så roligt oxå! Jag fick nästan dubbelt upp mot vad jag väntat mig. Det blev nått med vårat hus som registrerades efter vi fått deklerations papperna så det stod ju fel siffror i de pappret. Det är ju kul att det var åt rätt håll så att det inte var åt andra;) Så nu känner man sig lite rik, ett tag...

Nä nu ska jag sova!

Kram på er:)

1 kommentar:

  1. Va det de som ena tjejen skrev om i facebook-gruppen? kallar hon er för "nya" mammagruppen? :) Verkar va nå skittöntigt iaf... Förstår att du ledsnar på allt skit, rå om dig själv istället och fokusera på allt positivt. Typ som att vi ska hänga i lekparken nån dag och jaga barn tills håret blir grått på oss ;) Kram

    SvaraRadera