9 maj 2014

Fredagkväll

Absolut bästa stunden på dagen, lugnet efter kvällsracet. Ibland sätter jag inte på tv-n ens... Bara lägger mig på soffan och njuter. Haha. Två barns livet låter lockande va;) 
Jag älskar att umgås med mina barn men jag älskar lika mycket när de lagts sig för natten.

Idag har vi röjt hos svärmor med barnens kusiner. Sen när vi kom hem så försökte jag röja i den oinredda rummet som vi ska börja göra iordning. Jag kom ingen vart riktigt då ja inte vet vad jag ska göra av allt... Jag kommer sakna det där rummet som förråd grymt mycket! 
Jag kan förövrigt rabbla upp så många saker som jag hade velat ritat om på huset. Man har verkligen kommit på att det perfekta huset inte är så längre... Men men i det stora hela trivs jag ju såklart:)

När Robin kom hem så började vi med middagen, styckade rådjur, grillade maten, roade trött barn, försöka få dem i pyjamasen och sedan nattas. Och allt typ samtidigt... Det är härligt när Robin är hemma på kvällarna men ibland så tycker jag att det är bra mkt lugnare själv. Jag strukturera upp allt och kör på rutinerna så allt flyter på smidigare. Allt fallerar när R är hemma, haha. Fast det är ju såklart inte kul att vara själv, jag skulle välja alla gånger att han var hemma ändå;)

Imorgon på fm ska jag o Albin åka till Tierp o kolla på Johan när han kör crosstävling. Anna ska oxå me o kika på Henke. Det ser ut som om det inte ska regna så hoppas på det:)
Annars vet ja inte vad helgen bjuder på mera. Det visar sig:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar