8 maj 2014

Batterierna laddade!!

Idag har jag verkligt laddat mina sociala-batterier:D 
På förmiddagen kom fina Caroline hit på fika. Det var alldeles för länge sen vi sågs face-to-face och timmarna sprang verkligen iväg på all up-date vi behövde göra med varann:) 
Strax efter hon åkt kom bästis hit me❤️ Som alltid springer timmarna iväg då me:)

Idag var det verkligen mammans dag att få hänga med bara sina vänner. Barnen fanns sig i det oxå o lekte själva mesta dels. Albin älskar verkligen sin Anna så han mådde ju han me när hon var där;)

Mysig regnig och grå dag faktiskt som jag njutit av!
Denna behövde jag verkligen efter de senaste veckornas, typ, sjuk-isolering.

Imorgon ska vi ev åka till Knivsta och göra "stan" med min farmor. Vi får se om vi kommer iväg. Bacill rädd som farmor är så ver jag inte om hon frisk förklarar oss riktigt... Annars vore det typ skönt att bara vara hemma imorgon. En mathandling borde jag göra och måla sista omgången i burspråket.

Nu; hopp in i duschen o sedan locka karln me till sängen;)

Super fina nejlikor jag fick av Caroline idag❤️ Som en näve med polkagrisar som hon så fint beskrev dem:)

Joel har idag lärt sig ta sig över trösklar med gåstolen. Och det är full fart mot Albins rum när han kommer i stolen:) hehe. När han börjar krypa på riktigt lär man börja röja alla små saker där inne. För ALLT ska han ha i munnen...

Goa älskade barn❤️

Smyg bild på Albin. Han vägrar vara med på kort nu förtiden. Jätte tråkigt! Så då får man smyg fotta:) 
Min fina förstfödda❤️ du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar