27 mars 2013

Tidig kväll

Slocknade visst vid läggningen av Albin... Missade favvo programmet ikväll me!! Det enda jag följer på tv dessutom:/ aja nu ligger jag nerbäddad i sängen iaf, skönt!

Ligger och googlar på en massa saker jag vill ha och göra:) Var ju löning idag och nu känner man sig lite rik och vill spendera;) Är sjukt sugen på att beställa frisör tid för att slinga håret ljust. Ska ta tag detta snart! Är ju ett rån nästan att gå till frissan bara...

Imorgon är det sista jobbdagen för veckan och sedan väntar lång ledigt. Skönt att påsken är lång på ett sätt:) Jobbar på måndag bara, annandag påsk. Helgen blir lugn, lite påskmiddagar väntar bara med familjerna. Vi kommer inte ha nått hos oss vilket är skönt! Jag ville från början me nu ska det bli skönt att slippa ordna nått. 3 dagars kalaset hänger fortfarande kvar så över mig... Får se om det blir nå fix till sista april eller midsommar ist:)

Nä nu är det GoNatt här!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar