27 januari 2014

Tröttmössa

Fyy vad trött jag är! 5,30 startade morgonen i morse... Man är ju så lagom pigg då!:/
Albin somnade halv sju igår kväll så inte konstigt att han hade sovit klart och ville gå upp tidigt i morse. Joel vaknade oxå strax efter och ville me göra morgon. Fm kändes så grymt låång!

Svärmor ringde vid 11 och undra om vi ville luncha på ikea och det var ja inte sen att haka på:) skönt att komma ur huset. Vi brukar ju åka på öf måndagar men det var stängt idag pga bägge fröknarna var sjuka. Tur att man bytte nummer med en "grann" mamma tidigare så man fick reda på att det var stängt.

Hör och häpna; Jag kom ut från ikea tom hänt!:O det har väll aldrig hänt tidigare, haha. Svärmor shoppade dubbelt upp ist;) 
Efteråt åkte vi till Vänge och kikade på hennes lilla butik. Så mysigt och fint där! Ska bli kul att få se den byggas upp och sedan öppnas:)

Nu har Joel somnat, jihoo. Nu blir det soffhäng i väntan på att vi får nå varmvatten. Jag håller på att försöker vänja mitt hår att inte tvättas så ofta. Nu har det gått 3,5 dag och nu kliar det i hårbotten! Håret känns inte direkt fräscht men det hade nog gått att vänta en dag till. Jätte fett ser det inte ut ännu. 

Imorgon kväll ska jag ut på stationen med några arbetskompisar. Det ska bli jätte kul! Två av dem hade jag här på sopplunch i fredags och då kände jag hur jag saknar jobbet faktiskt, lite iaf;) Så det ska bli välldans trevligt imorgon! 


Igår testade vi morotspuré:)
Gott tyckte Joel! Men kladdigt blir det men de hör ju till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar