18 januari 2014

Dagen innan

Hej och hå vilken lång dag det varit idag! Men kan jag vara ner då och gå och sova, nej! Imorgon är det dop för lilla Joel och idag har det förberetts massa inför det. I morse plockade jag fram allas kläder och skulle stryka. Albin fick ju världens fläck på sin vita skjorta i julas som jag helt glömt. Så efter lite små plock hemma så åkte jag för att fixa ny outfit till honom, byta mina skor och köpa pappdukar. Men det blev bara pappdukar ... Albins skjorta kunde mamma visst bleka ren (hon är guld min mamma❤️) och mina skor blev på tok förstora i nästa storlek så de fick gå tillbaka. Synd för de var fina... 
Jag hann lagom hem till mamma för luncha med henne o Albin. Sen bakade vi det sista. Känns som om jag inte gjort annat än att baka denna vecka! Men känner mig rätt så nöjd att allt fika till 46 p har jag gjort:) förutom tårtan då som vi har beställt:)

Imorgon vid 10 får vi nyckeln till församlingshemmet så vi kan ställa ordning där. Sen är dopet kl 13 i Uppsala-näs kyrka. Allt känns underkontroll. Men endå snurrar allt i huvudet inför imorgon...

Nu sitter ja nyduschad i soffan med nymålade naglar i min ensamhet. Båda barnen sover sött och Robin åkte precis ut för att ploga brorsans område. Johan är ju i Australien den lyckans-osten! 1 månad ska han vara där me, 3 veckor kvar... 

Vi satt och kollade resa efter middagen ja och Robin. I sep-okt får det nog bli utlandet för denna familj:) Jag vill ju åka nu i vår men Robin har för mkt jobb då:( men kul att ha nått att se fram emot efter sommaren oxå:) Hade inte Robin somnat vid Albins läggning så hade vi bokat ikväll. Läängtar så att komma iväg hela familjen och göra nått ihop. Välbehövligt eftersom vi inte semestrat ihop på jag vet inte huur länge. Jag och Robin har ju inte varit utomlands (då menar jag varmt land) tillsammans ännu heller. Myys mys!
 
Nä wish us luck imorgon! Nu ska jag försöka hoppa i säng, goo natt!❤️





Älskade lilla du❤️

Och storebror❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar