2 januari 2014

Medans jag söver Joel...

Senaste
Låt du hörde: Varje litet ögonkast
Film du såg: Bernhard och Bianca 
Mat du åt: Hamburgare, hemmagjord
Kram: Albin, innan han la sig
Puss: Samma som ovan :)
Känslan: Trötthet över långa läggningar av barnen
Bråk: med Robin då han oljade ner tapeten när vi skruvade tavellisterna;)
Resa: kryssning i somras  
Glädje: Min familj 
Längtan: Efter vintern!
Dröm: Drömde inatt att jag fick tillbaka min mens (?)
Personen du träffade: Joel
Person du pratade i telefon med: Farmor
Personen du fick sms av: Svärmor
Gången du var utomhus: När
Gången hela din familj åt middag tillsammans: annandag jul hos min farmor


Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet!
Hamburgare eller pizza: hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Expressen
McDonalds eller MAX: MAX 
Vin eller Öl: svårt val... Men säger nog öl
Charter- eller skidsemester: charter
Sverige eller Utlandet: Måste ja välja så Sverige
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk håriga, men är ju tillsammans med en ljushårig så både och är snyggt;)
Sommar eller vinter: Sommar
.
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk

-smör

-messmör

- ägg

- grädde

 

Fyra saker du inte kan vara utan

- min familj

- iphonen

- bilen

- min foundation


3 saker du inte kan äta?
- Blodpudding
- Kaviar
- Fiskbullar 

 

Två saker som gör dig glad
- Mina nära och kära
- Naturen


En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sminkar mig? haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar