5 juli 2011

Slapp dag

Idag ser vi ut så här:)




Iförda mjukis kläder alltså! För idag gör vi inge vettigt alls. Skönt faktiskt! Tvättstugan har jag så vi har precis hängt 3 maskiner. Mycket tvätt blire nu förtiden
Sen kom farmor Ingela förbi med en kasse me kläder i söndags som ja me tvättar upp. Måste börja sortera alla storlekarna snart så man ser vad man har nu!

Blogg stilen ser ut så här just nu...




Hmm nån som börjar bli hungrig eller? Haha! Klättrar bokstavligen på mig och äter mig på axeln:)

Så nu blire utfodring!

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Sv: hehe du är inte ensam om att tro det är en tjej. Alla jag träffar säger att det ären tjej, så ska bli spännande och se om det stämmer :) själv vet jag inte vad jag ska tro, har fullt upp med att vara nervös inför förlossningen :) kram

    SvaraRadera
  2. hej. ja så skönt det kan vara med en slappdag då och då. :o) jag slappar just nuja med, har inte så mycket ork till annat. ;o) ja tänk att albin redan är 16 veckor, shit så fort tiden går. Skulle vara kul att ses någongång tycker jag. Har du tid någon dag att ta en fika eller något? kramar malin

    SvaraRadera