6 juli 2011

Lär sig av sina misstag?

Min man står just nu och diskar sina matlådor. De har lixom byggts på höjd under de senaste 2 veckorna... Jag har inget sagt eller gjort nått åt dem för tänkte att han lär ju se berget själv... Men icke! Jo idag då inga rena matlådor fanns kvar, då såg han berget!
Jag är så less på att diska de där snusk burkarna, no more it is! Han lämnar alltid lite mat kvar i dem och låter de sedan ligga i bilen och jäsa ett par dagar innan han tar in dem. Såå fräscha och de doftar ju ljuvligt... Kan tänka mig hur dessa han rengör nu doftar! Ett under att de ens stått kvar på bänken och inte krypit iväg, bokstavligen talat...

Livet är hårt ibland:) Men man måste lära sig den hårda vägen!

Nu säger jag godnatt!


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag känner såväl igen det där, och jag har också börjat vägra ta hand om snusklådorna. Det kanske är ett drag hos den manliga sidan att tro att matlådorna diskar sig själva?

    SvaraRadera