21 december 2013

Tjugoförsta

Nu är det verkligen inte långt kvar till jul! Och knappt nå julkänslor har jag. Till första advent åkte det mesta pyntet upp och nu i veckan ställde ja upp nån tomte. Ingen gran har vi fixat ännu... Känns inte alls som jul! Plus grader ute och regn förstör stämningen!:(
Igår köpte jag den sista julklappen så det är ja heelt färdig me och det känns så skönt! Idag har jag gjort ischoklad och kola.  Pepparkakshus och knäck får vi ta imorgon för nu orkar ja inte...

Jag o mina pojkar sitter och tittar på byggare Bob och väntar in pappan i huset. Han är och levererar julklappar och handlar till middagen. Taco kväll blir det:) gott!

De senaste två kvällarna har jag blivit helt såld på att virka! Min härliga jobbarkompis var här i veckan och visade hur man virkar mormors-rutor. Super lätt är det nu när ja vet hur ja ska göra!
Jag lyckas nog få ihop rutor till en filt lagom tills barnbarnen kommer;)

Nej nu kom älsk hem så nu blir det maat!:)
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar