17 december 2013

Bästa på länge

Å vad underbart det var att få gå till frisör förra veckan. Jag njööt till fullo. 3,5 timme av skit snack, flera koppar kaffe och ett super bra resultat. Inte lätt var det att få bort min nästan svarta hårfärg... Jag har inte uppnått det slutliga resultatet ännu men det här är bra tillsvidare:) håret får vila lite. 

 

 Hon drog i lite mörkt i hårbotten så jag inte hade försvunnit helt i min bleka hy...

Svårt att ta bra kort. Jag tycker det ser ljusare ut i verkligheten än på korten. Och så klippte hon av typ 7-8 cm för att få bort det allra mörkaste i topparna. Älskar hur hon klippte det me! Uppklippt och uttunnat i topparna. Det behövde mitt tunga, tjocka hår!
Sandra på redhed kommer ja garantert gå till igen:) super gullig tjej! Henne kan jag rekommendera:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar