21 september 2011

Konstig känsla...

Känner mig så konstig idag, känner faktiskt mig utvilad!
Underlig känsla:P
Nej men vilken härlig natt vi haft. Albin somnade halv åtta igår och jag halv elva. Sen var det matning halv två och klockan fem. Vid fem var vi vakna i cirkus en halv timme men sen somnade både jag och Albin brevid varann och sov till halv nio. Halleluja!!
Så himla skönt! Hoppas dessa sömnlösa nätter är förbi nu!

Uscha idag ska vi till bvc för vaccination. Ett ont måste! Tycker så synd om lill skrutt, jag tycker ju själv att sprutor e lite läskiga. Meen det går fort över och sen får vi hoppas på att han inte får nån feber.
Funderar på att åka till barnenshus och babyproffsen innan bvc. Ja efter är nog inte aktuellt...
Albins farmor kom förbi igår me en 6 månaders present till Albin. En jätte söt speldosa fick han. Tråkigt nog var det samma melodi på den speldosan som vi redan har så ska försöka åka och byta den till en annan melodi. Sen tänkte jag försöka hitta en bra pipmugg och haklappar.
De pipmuggar som finns på ica är inge bra för de har hård pip. Albin har inte fattat ännu hur man suger på den. Sen hatar han de hårda haklapparna så tänkte försöka hitta en i silikon eller andra mjuka varianter. Lättare att ha en mjuk haklapp i skötväskan me.

Nu har jag en liten kille som stirrar ut mig ifrån gåstolen. Så nu blir det lite kram kalas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar