6 september 2011

Hollywood fruarna

Vadå ytlighet?! Hur kan man göra så mot sitt barn!

Här blir Hollywoodfruns ettåring piercad
I ”Svenska Hollywoodfruar” tar Isabel Adrian, 34, med sig sin dotter, Monday-Lily, 1, till en piercingstudio. Tittarna kan se hur den lilla flickan gråter och skriker framför kameran.

— Jag gör henne en tjänst, säger Isabel i måndagens avsnitt.

— Det kommer komma en dag när hon säger "mamma, jag vill ha örhängen”. Har hon inte hål i öronen så måste hon utsätta sig själv för det där, och då kommer det att göra ont. Så jag gör henne en tjänst i dag.

Det blir nannyn som får följa med och hålla i flickan, medan Isabel håller för öronen för att slippa höra gråten och skriken. När det blir för påtagligt lämnar hon också rummet en stund.

— Jag tog med mig nannyn för att hon ska få bli syndabocken. Då kan inte Monday associera smärtan med mig och jag blir som räddaren i nöden.


Jag såg inte det här avsnittet av svenska hollywood fruarna men hade jag gjort det hade jag bytt kanal! varför tar man hål i öronen på ett sånt litet barn. Det ska väll ändå barnet få bestämma själv om det vill ha hål i öronen eller inte!

4 kommentarer:

  1. Det var det där jag skrev om i förra veckan då jag såg trailern! O jag såg faktiskt avsnittet igår men jag satt och kokade och hade tårar i ögonen! Jag förstår verkligen inte hur man som mamma kan få för sig att göra en sak som får ens barn att känna smärta, förutom när det är nödvändigt (vaccin o så). Hade jag träffat den där jävla morsan hade hon fått höra både det ena och andra. Idiot.

    SvaraRadera
  2. Usch vad hemskt. Hur fan kan man resonera så. Usch får rysningar i hela kroppen när jag läser detta:/.
    Trevlig blogg du har för den delen:)

    SvaraRadera
  3. I know, usch vad hemskt!! Fyfan! Det finns människor till allt!

    SvaraRadera
  4. Jag såg avsnittet och tårarna bara rann. Blev så arg och ledsen för flickans skull. Varför utsätta ett så litet barn för sån smärta, idiotiskt när det bara är av ren ytlighet! Usch :/

    SvaraRadera