14 juni 2011

Tung dag!

Idag har vi bara varit hemma. Har inte alls varit en kul dag idag. Min söta lilla katt fick nämligen bli en ängel i morse (jag fick inte tag på vetrinären igår). Så inatt mös jag järnet me henne och hon låg och sov intill min rygg hela natten. Men samtidigt som det känns jätte jobbigt att hon är borta nu så är det ändå skönt, hon slipper lida. Men jag har ändå skuld känslor för att jag tog det beslutet att hon måste få gå vidare. Men som vetrinären sa man förlänger bara lidandet om man väntat. För visst hon hade säkert hängt me en nån vecka- en månad men vad är det för liv att inte få vara ute och kunna röra sig normalt för en katt?

Jag har iaf bäddat ner henne i en filt i en kartong nu och när Robin kommer hem ska vi begrava henne vid huset.

Saknar dig så mycket!

3 kommentarer:

  1. Stackare, fick en tår i ögat... det är så jobbigt när det blir så för det är verkligen som en familjemedlem! Puss på dig

    SvaraRadera