16 juni 2011

Beställt!

Har länge velat ha ett halsband me Albins namn på och nu slog jag tag i saken:) Valde detta fast med en vit pärla istället för det där hjärt-tingel-tanglet. Blir nog fint!! Vill ha det NU:)

Idag vare sommar avslutning på öppna förskolan då. Var jätte mysigt! Tråkigt att det stänger nu när vi hade fått in rutin på att åka dit på torsdagar. Men det öppnar igen i mitten på augusti, då ska vi åka dit igen:) Vi pratade om att vi "mammorna" skulle ses nått i sommar ändå. Skulle vara ruuligt!

Hade ju planerat att åka till mamma efter öppnis men tydligen hade hon åkt på massage... Lyllos! Så nu är vi "bara" hemma och myser. Albin är så himla glad och nöjd nu förtiden. Gillas! Älskade lilla skrutt.

Nej om man skulle ta en tur förbi kylskåpet, suger lite i magen allt!

2 kommentarer:

  1. Nämen va roligt att du bloggar! Kul att följa er!

    Tycker absolut att vi ska se till att träffas, mammorna från föräldrargruppen. Jag har knappt några vänner eller bekanta här i Uppsala så det är guld värt att få träffa andra mammor! Angående en ny träff med föräldrargruppen i höst har jag ingen aning om, har inte hört någonting om det.

    Jätte fint halsband förresten! Jag ska också beställa något liknande. Vart har du beställt ditt?

    Hoppas att ni mår bra! Kram från oss.

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Själv var jag och beställde en silverring på guldfynd igår som ska graveras "Wilda" på utsidan! :)

    SvaraRadera